Dienstverleningsconcepten

Op reis met de klant voor beste dienstverlening

Klanten die zich welkom en gehoord voelen, dat vereist een visie op de totale dienstverlening. Inzicht in de ervaringen van klanten is dan de basis.

TROTS begeleidt ‘guest journeys’ die de wensen en verwachtingen van klanten in kaart brengen. TROTS vertaalt deze journeys met het 4P-model naar een integrale visie op gewenste omgeving (plaats), processen, personeel en partnerschap.

Dienstverlening is niet alleen een zaak van de frontoffice. Iedereen binnen een organisatie levert een bijdrage aan de ervaring van klanten. Met de guest journey maakt TROTS medewerkers bewust van die bijdrage. Door een organisatiebrede samenwerking ontstaat energie en inspiratie voor een integraal dienstverleningsconcept.

Stappenplan dienstverleningsconcept:

  1. ontwikkelen plan van aanpak: scope, tijdspad, gewenst resultaat
  2. inventariseren en analyseren: dataverzameling, guest journey, 4P-model, opstellen beloften, adviseren gewenste dienstverlening
  3. ontwerpen dienstverleningsconcept
  4. implementeren definitief concept: processchema, informatievoorziening, training medewerkers

Neem contact op voor meer informatie

Martijn Zeewuster
Facility Professional

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl