Case: Adviesrapport Vincent van Gogh GGZ
Limburg

Adviesrapport Vincent van Gogh GGZ

Vincent van Gogh is een organisatie voor geestelijke gezondheidszorg voor de bewoners van Noord- en Midden-Limburg en een deel van Brabant. Voor diverse specialistische zorgproducten zijn zij landelijk actief. Vanuit de principes ‘de cliënt centraal’ en ‘de professional in the lead’ werken 1.500 medewerkers samen met de cliënt aan groei en herstel. VvG biedt klinische zorg en behandeling voor cliënten met complexe, vaak chronische, psychiatrische en verslavingsproblemen; een breed palet ambulante zorg, en samenwerking in verschillende (zorg)ketens.

Lees meer
Case: Adviesrapport / Haalbaarheidsstudie Dignis-Lentis
Groningen

Adviesrapport / Haalbaarheidsstudie Dignis-Lentis

Dignis biedt wonen, welzijn, zorg en behandeling vanuit circa 20 locaties in Groningen en Noord-Drenthe: verzorgd zelfstandig wonen, verzorgingshuis- en verpleeghuiszorg, kleinschalige woonvormen, centra voor dagbehandeling en revalidatie. Zorg en behandeling wordt ook thuis geboden en Dignis organiseert activiteiten voor wijk- en dorpsbewoners. Lentis is een organisatie voor geestelijke gezondheidszorg, forensische gezondheidszorg en ouderenzorg in de provincies Groningen, Drenthe en Friesland. Lentis biedt zowel Basis GGZ als Specialistische GGZ aan kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen.

Lees meer
Case: ESA Controlled Quality Veal Apeldoorn
Apeldoorn

ESA Controlled Quality Veal Apeldoorn

ESA verkoopt een breed assortiment van kalfsvleesproducten, afgestemd op de wensen van de klanten. ESA levert haar kalfsvlees aan vele relaties over de gehele wereld. De kalfsvlees-producten vinden hun weg naar de groothandel, retail, foodservice en de vleesverwerkende industrie. ESA is onderdeel van VanDrie Group. VanDrie Group is wereldmarktleider in kalfsvlees en is nog altijd een bedrijf dat gebouwd is op de beste familietradities. Bij ESA vult TROTS structureel 20 uur receptie per week in, de andere 20 uur wordt door een medewerker in dienst van ESA zelf ingevuld. Daarnaast verzorgen we de afvang bij ziekte en verlof van beide receptiemedewerkers.

Lees meer
Case: Waterschap Hollandse Delta
Ridderkerk

Samenwerking Waterschap Hollandse Delta en TROTS

Op woensdag 28 oktober 2015 hebben Jos Klijnhout (TROTS) en Bart Meijer (Waterschap Hollandse Delta) elkaar de hand geschud – op het nieuwe contract – de locatie van Waterschap Hollandse Delta te Ridderkerk. Per 1 december 2015 gaan wij starten met de dienstverlening Frontoffice (Facilitair Service Meldpunt, het Klanten Contact Center en Hospitality). Hierbij is het samenwerken tussen Waterschap Hollandse Delta en TROTS van essentieel belang. We zijn trots op deze samenwerking en gaan voor partnerschap met Waterschap Hollandse Delta.

Lees meer
Case: Volledig beheer bedrijfsverzamelgebouw Lumax
Utrecht

Volledig beheer bedrijfsverzamelgebouw Lumax

Sinds juni 2015 verzorgt trots. het beheer van Lumax namens de gemeente Utrecht. Lumax is een voormalige drukkerij in Utrecht en is door de gemeente ontwikkeld naar een bedrijfsverzamelgebouw. Lumax bestaat uit 40 verhuureenheden voor vooral zelfstandige kleinschalige ondernemers in de zakelijke dienstverlening. trots. is het verlengstuk van gemeente Utrecht voor het volledige beheer van het gebouw. Onze dienstverlening voor Lumax bestaat uit drie verschillende onderdelen:

Lees meer
Case: Receptiediensten Van Wijnen
Hoofddorp, Dordrecht en Rosmalen

Receptiediensten Van Wijnen

Bij Van Wijnen werken bouwers en ontwikkelaars, allemaal doeners. Dat heeft ons gemaakt tot één van de grotere bouw- en projectontwikkelings-ondernemingen van Nederland. Nieuwbouw, verbouw, onderhoud en beheer, dat zijn onze kernactiviteiten. Die voeren we uit voor alle gebouwen die maar denkbaar zijn: van woningen, scholen en zorgcomplexen tot winkelcentra en sport- en recreatieaccommodaties. Vaak zijn we al betrokken bij plan-ontwikkelingen of nemen daartoe zelf het initiatief. Alle 23 Van Wijnen-ondernemingen werken zo. Prettig voor opdrachtgevers: Van Wijnen is altijd in de buurt. Ontwikkelen en bouwen. Dat is Van Wijnen.

Lees meer
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl