Campusmanager HSD

HSD Campus is het innovatiecentrum van het Nederlandse veiligheidscluster; met living labs, ontmoetings- en opleidingsfaciliteiten en flexibele kantoor- en vergaderruimtes. Hier werken bedrijven, overheden en kennisinstellingen uit het hele land samen om producten, diensten en/of kennis te ontwikkelen voor een veiligere wereld.

Opdracht

Voor de HSD Campus was de gemeente Den Haag op zoek naar een Campus manager die dagelijks aanwezig is er voor zorgt dat gebruikers de weg kennen, maximaal ondersteund worden en zich thuis voelen.

Doel

De Campusmanager is het eerste aanspreekpunt voor de huurders, gebruikers en bezoekers over het huren van ruimten en de facilitaire zaken op de Campus enerzijds, zoals reserveren van ruimten en catering, het schoonmaakonderhoud, ed. en anderzijds het eerste aanspreekpunt voor de verhuurder en leveranciers. Hieronder vallen ook bv. planning en aansturing van de facilitaire diensten.

HSD Campus is het innovatiecentrum van het Nederlandse veiligheidscluster; met living labs, ontmoetings- en opleidingsfaciliteiten en flexibele kantoor- en vergaderruimtes. Hier werken bedrijven, overheden en kennisinstellingen uit het hele land samen om producten, diensten en/of kennis te ontwikkelen voor een veiligere wereld. Op de HSD Campus kunnen ze daarvoor werkplekken, vergader- en trainingsruimtes gebruiken en ook de labs voor ‘serious gaming’, real-time intelligence en (cyber) incident experience. Bij de HSD Campus worden de laatste ontwikkelingen op het gebied van veiligheid gedemonstreerd en kan men er terecht voor informatie over het veiligheidscluster.

Omschrijving opdracht

Onze campusmanager is dagelijks op de HSD campus aanwezig en als de werkzaamheden daarom vragen bij bijvoorbeeld evenementen en calamiteiten. De campusmanager is aanspreekpunt voor de huurders, gebruikers en bezoekers over het huren van ruimten en de facilitaire zaken op de campus enerzijds, zoals reserveren van ruimten en catering, het schoonmaakonderhoud etc. Anderzijds is de campusmanager het eerste aanspreekpunt voor de verhuurder en leveranciers, onder andere voor planning en aansturing van de facilitaire diensten. Daarnaast als adviseur van verbouwingen en projecten waarbij controle op facilitaire bruikbaarheid en kwaliteit wordt gedaan. De campusmanager is een gastheer/vrouw ‘pur sang’, die zorgdraagt voor de standaardisatie en kwaliteitsborging van de hospitality en hoogwaardige dienstverlening op de HSD Campus, waarbij het belangrijk is dat gebruikers de weg weten te vinden richting, maximaal ondersteund worden en zich thuis voelen.

Onze receptionistes zijn het eerste aanspreekpunt voor de gasten en leveren met plezier een professionele bijdrage aan de gastvrijheid en het overtreffen van de verwachtingen van de klant binnen de HSD campus. Ze zijn verantwoordelijk voor het ontvangen, informeren en verwijzen van de gasten. Verder verzorgen ze hand en span diensten voor de campusmanager, waaronder mogelijk ook administratieve werkzaamheden.

Of het nu gaat om het gastvrij onthalen van bezoekers, medewerkers en/of leveranciers, business gerelateerde diensten, ondersteuning gerelateerde diensten en persoonlijke diensten, de campusmanager en de receptionistes staan klaar!. Ze geven een warm welkom en beantwoorden alle voorkomende vragen. Een warm welkom houdt niet op bij de ontvangst, maar ook als bezoekers reeds binnen zijn of wanneer zij vertrekken wordt er door een proactieve houding gehandeld.

Omschrijving gerealiseerde doelen | resultaten

Op 5 juli 2017 bestond de HSD campus/ stichting 5 jaar. In deze vijf jaar heeft de campusmanager i.s.m. de receptionistes helpen opbouwen en uitbouwen van de HSD-campus.

Toegevoegde waarde TROTS

Ontzorgen van de campusbewoners op facilitair gebied, zodat zij zich kunnen richten op hun vak. Dit met kennis en kunde te ondersteunen. Het voorstellen van verbeteringen op het gebied van facilitaire diensten. Processen efficiënter maken voor de opdrachtgever en de campusbewoners.

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl