Denso Europe

Verzorgen van receptiediensten en handymandiensten

DENSO is een toonaangevende fabrikant van auto- en niet- auto-onderdelen voor de original equipment manufacturers ( OEM’s ) en de vervangingsmarkt. Als zodanig leveren wij alleen dealers en niet de particuliere markt. In 1973 opende DENSO zijn eerste bedrijf in Europa. Het succes van DENSO in Europa in de zeer competitieve autobranche als de robot sector is het gevolg van een combinatie van lokale expertise met het beste van de wereldwijde resources.  Ons Europese hoofdkantoor is gevestigd in Nederland . Hier hebben we ook onze Nederlandse verkoopmaatschappij . Onze belangrijkste Europese klanten zijn : Ford, Volvo, BMW, Volkswagen, Daimler, Fiat, Peugeot en Renault. Andere verkoop bedrijven zijn gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië, Duitsland, Rusland, Zweden en België.

Onze dienstverlening

Vanaf 2006 verzorgen we twee vormen van dienstverlening. Dit zijn de receptiediensten en de handymandiensten. Binnen de receptiedienst zorgen we voor het juiste ontvangst van klanten en gasten van Denso. Aangezien de organisatie internationaal is, hebben we veelal te maken met communicatie in de Engelse taal. Tevens ondersteunen we in diverse administratieve en registrerende werkzaamheden. Door de jaren heen hebben we voor Denso verschillende ontwikkelingen mogen toepassen. Zo zijn veel activiteiten gedigitaliseerd, zoals het telefoonsysteem en registratie van diverse fysieke bewegingen binnen en buiten het pand. De handymandienst zorgt ervoor dat de locatie wordt ondersteund op operationele, licht technische faciliteiten, en huisvestingsbeheer. De werkzaamheden worden vanuit een Facilitair Managementsysteem geregistreerd. De Handyman is voorzien van voldoende middelen en materialen om de werkzaamheden uit te kunnen voeren.

denso europe weesp

Behaalde doelstellingen

Vanaf 2006 verzorgen we twee vormen van dienstverlening. Dit zijn de receptiediensten en de handymandiensten. Binnen de receptiedienst zorgen we voor het juiste ontvangst van klanten en gasten van Denso. Aangezien de organisatie internationaal is, hebben we veelal te maken met communicatie in de Engelse taal. Tevens ondersteunen we in diverse administratieve en registrerende werkzaamheden. Door de jaren heen hebben we voor Denso verschillende ontwikkelingen mogen toepassen. Zo zijn veel activiteiten gedigitaliseerd, zoals het telefoonsysteem en registratie van diverse fysieke bewegingen binnen en buiten het pand. De handymandienst zorgt ervoor dat de locatie wordt ondersteund op operationele, licht technische faciliteiten, en huisvestingsbeheer. De werkzaamheden worden vanuit een Facilitair Managementsysteem geregistreerd. De Handyman is voorzien van voldoende middelen en materialen om de werkzaamheden uit te kunnen voeren.

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl