Detachering facilitair coördinator De Rading

Voortzetten werkzaamheden hoofd facilitaire diensten

Opdracht

Het inzetten van een tijdelijk facilitair coördinator zodat de werkzaamheden van het hoofd facilitaire diensten tijdens haar zwangerschapsverlof op hoofdlijnen konden worden waargenomen.

Doel

Met gevoel van realiteit invulling geven aan de facilitaire behoefte van De Rading tijdens afwezigheid hoofd facilitaire diensten.

De Rading biedt jeugdzorg in de provincie Utrecht. De cliënten zijn kinderen, jongeren èn hun ouders. De Rading is verdeeld over verschillende locaties (huur en eigendom) in de provincie Utrecht. In Hollandsche Rading staat het hoofdkantoor. Daar bevindt zich de directie en MT, facilitaire dienst, P&O, financiën en communicatie. Op hetzelfde terrein zijn er twee leefgroepen gehuisvest. Naast de locatie in Hollandsche Rading hebben zijn er nog twee kantoorlocaties, in Utrecht en Amersfoort.

Algemene omschrijving opdracht

TROTS heeft tijdelijk een facilitair coördinator gedetacheerd zodat de werkzaamheden van het hoofd facilitaire diensten tijdens haar zwangerschapsverlof op hoofdlijnen konden worden waargenomen. Dit gebeurde op verzoek van De Rading om hiermee de kosten voor de zorginstelling tot het minimum te beperken. In overleg met de Rading zijn de belangrijkste zaken/ taken vastgesteld. Het belangrijkste aandachtspunt hierbij was dat het primair proces (zorg aan de jeugd) optimaal ondersteund zou blijven. Naast de afgesproken taken was er nog ruimte beschikbaar voor adhoc zaken als gevolg van ontwikkelingen uit het primaire proces.

Uitgevoerde werkzaamheden

  • Aansturen van facilitaire medewerkers;
  • Het beoordelen van offertes voor onder andere de groenvoorziening, gebouwonderhoud en (brand)veiligheid;
  • Het opstellen van Programma´s van Eisen voor de renovatie / verbouwing van de diverse locatie en woongroepen;
  • Het opstellen van een draaiboek voor het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden aan de woongroepen;
  • Aanspreekpunt leveranciers en leiding leefgroepen.

Toegevoegde waarde TROTS

De TROTS teamleider is een ervaren medewerker die doelgericht, maar met gevoel voor realiteit invulling kan geven aan de facilitaire behoeften. Door de opgedane ervaring als interim manager beschikt de teamleider over een goed ontwikkeld aanpassingsvermogen en weet de persoon snel haar weg te in nieuwe organisaties waardoor de continuiteit van de afdeling, en daarmee ook het primaire proces, gewaarborgd is. TROTS biedt ondersteuning op maat en kijkt naar de mogelijkheden binnen de gestelde kaders die passen bij de opdrachtgever.

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl