• Apeldoorn & Zutphen
  • Zorg

Gelre Ziekenhuizen Apeldoorn

Ondersteunen facilitaire dienstverlening

Opdracht

Verzorgen van huismeesterdiensten, receptiediensten en het inzetten van een technisch meldpunt.

Doel

Het invullen van een goede ondersteunde dienstverlening.

Gelre ziekenhuizen is met ruim 3.500 medewerkers, 190 medisch specialisten, ruim 300 vrijwilligers en een verzorgingsgebied van ruim 280.000 inwoners één van de grotere ziekenhuizen in Nederland. Gelre ziekenhuizen willen mensen helpen door de zorg te verlenen die nodig is om van een ziekte te herstellen of de gevolgen daarvan te verlichten.

Facilitaire services

  • fulltime de huismeesterdiensten; TROTS verzorgt de invulling van de huismeesterdienstverlening bij Gelre ziekenhuizen;
  • 24 uurs receptiedienstverlening; TROTS vult 36 uur per week diensten bij de 24 uurs receptie van Gelre ziekenhuizen in. Het gaat hierbij om dag,- nacht,- en weekenddiensten. Bij de 24 uurs receptie komen veelal patiënten aan de balie (spoed of op afspraak) die op een correcte manier geholpen dienen te worden;
  • inzet technisch meldpunt; TROTS vult gemiddeld 20 uur per week op afroep in en is verantwoordelijk het maken en versturen van de roostering.

Taken huismeesterdiensten

De huismeester is verantwoordelijk voor:

  • het beheer van het meubilair;
  • het inventaris en de bewegwijzering die aanwezig is in het pand van Gelre ziekenhuizen;
  • het toezien op het gebruik van de centrale hal, de gangen en trappenhuizen. Hierbij let hij op veiligheid, toetst hij aan de gewenste uitstraling van Gelre;
  • het controleren op netheid en orde;
  • het controleren op inrichting
  • het controleren op huisregels rond het gebruik van de ruimtes en spreekt mensen hier eventueel op aan;
  • vervullen van de rol als gastheer, het begeleiden van bezoekers in het gebouw naar de juiste afdeling/ persoon.

Taken technisch meldpunt

Het verwerken van aanvragen en storingen met betrekking tot:

  • gebouwen en terreinen
  • werktuigbouwkundige en elektrotechnische installaties
  • medische en overige apparatuur
  • telefonie
  • ruimtemanagement
  • inrichting
  • verhuizing
  • schoonmaak
  • linnen & gordijnen
  • het afhalen en inleveren van passen van de afdeling Automatisering
  • PIT-passen en sleutels
  • parkeren

Taken receptiedienstverlening

  • telefoon aannemen en correct afhandelen en/of doorverbinden;
  • patiënten, bezoekers en personeel aan de balie op een correcte manier verder helpen;
  • gerust stellen van patiënten, indien nodig;
  • piketkamers reserveren voor artsen met een nachtdienst;
  • aannemen en verwerken van meldingen/ storingen buiten kantoortijden;
  • lichte administratieve werkzaamheden.

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl