Bodedienst, Gemeente De Bilt

Vervullen van bodediensten Gemeente De Bilt

Opdracht

Het invullen van bodediensten op de hoofdlocatie van Gemeente De Bilt.

Doel

Uitvoeren van operationelefacilitaire ondersteuning voor de interne en externe klant en deze naadloos aan te laten sluiten op de vraag vanuit de specifieke omgeving.

Diensten

De Bilt bestaat uit de zes dorpskernen Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Hollandsche Rading, Maartensdijk en Westbroek en heeft ruim 42.000 inwoners. Het is een groene en uitgestrekte gemeente (ca. 6.713 hectare) gelegen in de Utrechtse Heuvelrug. In de gemeente is veel hoogwaardige kennis aanwezig, onder meer door de huisvesting van een aantal landelijk bekende organisaties zoals het KNMI, RIVM en de Grontmij.  Bij de gemeente De Bilt zijn zo’n 280 mensen in dienst. Zij werken op het gemeentehuis, in de buitendienst en bij diverse (sport)accommodaties. De organisatie kenmerkt zich door innovatie, transparantie en betrokkenheid. We streven ernaar om zoveel mogelijk te handelen vanuit het perspectief van de burger.

Onze dienstverlening

Wij vervullen voor de hoofdlocatie van Gemeente De Bilt de bodediensten. Deze bodediensten bestaan uit de operationele facilitaire ondersteuning voor de interne en externe klant. In de uitvoering van onze dienstverlening passen we ons als externe partner aan bij de politiek en cultuur van de gemeente. Hiervoor verstrekken we dienstverlening die naadloos aansluit op de vraag die deze specifieke omgeving vraagt. Hierbij passen we ons in de uitstraling van de gemeente, maar ook op de wijze van omgang met de klant en bij de uitvoering van bodediensten. Hospitalitymanagement en de aanpassing van uitvoering op de omgeving spelen hierbij een essentiële rol.

gemeente de bilt

Behaalde doelstellingen

Onze dienstverlening heeft mogen resulteren in een overname van de betreffende bode. Dit resultaat is voor ons als externe dienstverlener een beloning voor het feit dat we werken met juiste mensen op de juiste plaats. We hebben voor Gemeente De Bilt de mogelijkheid geboden gecreëerd om een nieuwe interne collega te mogen aanstellen. Gemeente De Bilt en de betreffende bode waren uiterst content met deze constructie, waarbij wij als partner hebben mogen fungeren. Tot op heden vervullen we met regelmaat de dienstverlening die op afroep inzetten. Dankzij korte lijnen, vertrouwen op enerzijds de juiste expertise, en anderzijds omgeving, werken we tot op heden effectief samen.

referentieprojecten

Case: Bodedienst en SD, Gemeente Zwolle
Zwolle

Bodedienst en SD, Gemeente Zwolle

Gemeente Zwolle is een professionele, betrouwbare en ambitieuze gemeente die meedenkt, transparant werkt en de kracht van andere partners gebruikt om haar doel te bereiken en daarmee midden in de samenleving staat. Zij streven naar succes van de stad en haar burgers en leggen daarbij de lat hoog. Gemeente Zwolle is op zoek naar erkenning en komen vanuit leerervaringen, innovatie en samenwerking tot vergroting van ons succes. Iedereen die met hen samenwerkt wordt daarin serieus genomen. Het bereiken van het gezamenlijk resultaat staat de gemeente daarbij voor ogen. Uitgangspunt hierbij vormt rolvastheid. Met respect voor een ieders rol en expertise draagt de gemeente bij aan het gemeenschappelijk doel: de kwaliteit en duurzaamheid van de Zwolse samenleving.

Bekijk dit project
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl