• Apeldoorn & Zutphen
  • Zorg

Interim adviseur/accountmanager Gelre ziekenhuizen

Ondersteunen bij exploitatie en beheer van diensten.

Opdracht

Het ondersteunen bij de exploitatie en het beheer van diensten voor bezoekers, patiënten en medewerkers.

Doel

Als adviseur/accountmanager de afdeling Vastgoed en Diensten van Gelre Ziekenhuizen ondersteunen bij exploitatie en beheer van diensten.

Gelre ziekenhuizen is met 3.300 medewerkers, 180 medisch specialisten, 300 vrijwilligers en een verzorgingsgebied van ruim 280.000 inwoners één van de grotere ziekenhuizen in Nederland. De ziekenhuizen zijn gevestigd in Apeldoorn en Zutphen. Het ziekenhuis verhuurt ruimtes aan externen zoals artsen en maatschappen, winkeliers, ondernemers binnen het ziekenhuis en intern aan verpleegafdelingen en ondersteunende afdelingen.

Algemene omschrijving opdracht

De adviseur/accountmanager ondersteunde bij de exploitatie en beheer van diensten voor bezoekers, patiënten en medewerkers, die direct onder de verantwoordelijkheid van Vastgoed en Diensten vallen, zoals de parkeervoorzieningen, de patiëntentelevisie en horecavoorzieningen voor bezoekers. Hij onderzocht in samenwerking met collega’s exploitatiemogelijkheden.

Uitgevoerde werkzaamheden

TROTS heeft een senior adviseur/accountmanager geleverd binnen de afdeling Vastgoed en Diensten. Hij was verantwoordelijk voor:

  • het contact met bestaande en nieuwe klanten, zoals huurders en afnemers van diensten van de zorgboulevard;
  • het leveren van een bijdrage aan de positionering en acquisitie van Vastgoed en Diensten;
  • monitoren van de dienstverlening en ondersteuning (waar mogelijk) bij de bedrijfsvoering van klanten;
  • afspraken met klanten en overeenkomsten met betrekking tot de externe dienstverlening (huur en diensten);
  • het coördineren van bouwkundige voorzieningen bij de realisatie.

Gerealiseerde doelen/resultaten

  • Bijdragen bij de totstandkoming van de zorgboulevard;
  • Goede borging van de gemaakte afspraken met huurders en de interne organisatie;
  • Oplevering nieuwe winkelunits;
  • Voorbereiding aanbesteding patiënten televisie;
  • Advies omtrent nieuwe PTTV.

Toegevoegde waarde TROTS

TROTS is continue op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Deze kennis en kunde van TROTS wordt op de afzonderlijke onderdelen toegepast waardoor een kwalitatief goed resultaat wordt opgeleverd.

Foto : IGG

referentieprojecten

Case: Bodedienst en SD, Gemeente Zwolle
Zwolle

Bodedienst en SD, Gemeente Zwolle

Gemeente Zwolle is een professionele, betrouwbare en ambitieuze gemeente die meedenkt, transparant werkt en de kracht van andere partners gebruikt om haar doel te bereiken en daarmee midden in de samenleving staat. Zij streven naar succes van de stad en haar burgers en leggen daarbij de lat hoog. Gemeente Zwolle is op zoek naar erkenning en komen vanuit leerervaringen, innovatie en samenwerking tot vergroting van ons succes. Iedereen die met hen samenwerkt wordt daarin serieus genomen. Het bereiken van het gezamenlijk resultaat staat de gemeente daarbij voor ogen. Uitgangspunt hierbij vormt rolvastheid. Met respect voor een ieders rol en expertise draagt de gemeente bij aan het gemeenschappelijk doel: de kwaliteit en duurzaamheid van de Zwolse samenleving.

Bekijk dit project
Case: Bodedienst, Gemeente De Bilt
de Bilt

Bodedienst, Gemeente De Bilt

De Bilt bestaat uit de zes dorpskernen Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Hollandsche Rading, Maartensdijk en Westbroek en heeft ruim 42.000 inwoners. Het is een groene en uitgestrekte gemeente (ca. 6.713 hectare) gelegen in de Utrechtse Heuvelrug. In de gemeente is veel hoogwaardige kennis aanwezig, onder meer door de huisvesting van een aantal landelijk bekende organisaties zoals het KNMI, RIVM en de Grontmij.  Bij de gemeente De Bilt zijn zo’n 280 mensen in dienst. Zij werken op het gemeentehuis, in de buitendienst en bij diverse (sport)accommodaties. De organisatie kenmerkt zich door innovatie, transparantie en betrokkenheid. We streven ernaar om zoveel mogelijk te handelen vanuit het perspectief van de burger.

Bekijk dit project
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl