Interim Facilitair Clustermanager Hogeschool Utrecht

Voor de Hogeschool Utrecht heeft TROTS de samenwerking tussen de verschillende teams geüniformeerd, gestandaardiseerd en verbeterd.

Opdracht

De dienstverlening binnen het cluster op gebied van ICT, Servicebalie en Huismeesters meer te uniformeren en te standaardiseren en de samenwerking tussen teams te verbeteren.

Doel

Het enthousiasmeren en inspireren van medewerkers ter verbetering van de dienstverlening.

Hogeschool Utrecht (HU) biedt in Utrecht en Amersfoort studenten en medewerkers kansen om zich optimaal te ontplooien in studie en werk, zodat iedereen zijn capaciteiten zo goed mogelijk in de praktijk kan brengen.

Algemene omschrijving opdracht

De afdeling Hospitality wordt hét visitekaartje van SBV-nieuwe-stijl: een vooruitgeschoven stelling die een belangrijke verbinding vormt en waarborgt, gericht op dienstverlening aan de HU gemeenschap. Hospitality is (als zowel centrale als decentrale) front office het gezicht, dé samenwerkingspartner van de overige drie afdelingen die het karakter hebben van back office. Voorheen op een decentrale manier georganiseerd. Met de nieuwe stijl wordt er geclusterd tussen faculteiten en ondersteunende teams. Opdracht van de clustermanager is om de dienstverlening binnen het cluster op gebied van ICT, Servicebalie en Huismeesters meer te uniformeren en te standaardiseren en de samenwerking tussen teams te verbeteren

Uitgevoerde werkzaamheden

  • Hiërarchisch leiding geven aan cluster bestaande uit 27 fte
  • Coaching vaan diverse medewerkers
  • Enthousiasmeren en inspireren van front office medewerkers
  • Het leveren van een bijdrage aan de cultuurverandering
  • Zorg dragen voor een professionele & deskundige facilitaire dienstverlening op locatie

Gerealiseerde doelen/resultaten

  • Uniformeren en standaardiseren van werkprocessen
  • Creëren van zelfstandige teams
  • Creëren van een goed werkklimaat bij de front office medewerkers

Toegevoegde waarde TROTS

De kracht van de interim facilitair clustermanager is het enthousiasmeren en inspireren van medewerkers ter verbetering van de dienstverlening.

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl