Interim Projectmanager Huisvesting BBned

Aanpassen en verbouwen van het nieuwe pand BBned

Opdracht

De twee huidige locaties verhuizen naar een nieuwe locatie en deze locatie gereedmaken voor inhuizing van BBned

Doel

Het voorstellen van een nieuw huisvestingsconcept voor de nieuwe locatie en het begeleiden van BBned gedurende het gehele project.

BBned biedt een compleet portfolio hoogwaardige breedbanddiensten aan service providers, systeem integrators en telecom bedrijven. BBned heeft een landelijk dekkend multi access netwerk gebaseerd op verschillende technologieën, zoals ADSL, SDSL, VDSL en glasvezel. De operator is opgericht in juli 2000 en sinds september 2010 onderdeel van de Tele2 Group.

Algemene omschrijving opdracht

BBned N.V. wilde vanwege schaalvoordelen in de bedrijfsvoering en verwachte groei, van twee locaties verhuizen naar één nieuwe locatie. Deze locatie was nog niet geschikt voor inhuizing van de medewerkers van BBned

Uitgevoerde werkzaamheden

  • Opstellen en adviseren huisvestings- en werkplekconcept;
  • Coördineren van de verbouwing en de daaropvolgende verhuizing;
  • Afstemmen van de werkzaamheden met onderaannemers;
  • Oplevering en overdracht oude panden.

Gerealiseerde doelen/resultaten

Een senior projectmanager van TROTS stelde voor de nieuwe locatie van BBned een nieuw huisvestingsconcept op en was verantwoordelijk voor de verbouwing van de locatie aan de Planeetbaan te Hoofddorp. Tijdens de verbouwing werd deze locatie totaal gestript en voorzien van een compleet nieuw inbouwpakket (dit omvatte een nieuwe installatie voor verwarming, stroom, telecom en ICT). Daarnaast was de projectmanager verantwoordelijk voor gehele inrichting van het kantoor en de verhuizing van de medewerkers (400 mdw). Vervolgens zorgde de TROTS projectmanager voor de oplevering van de oude locaties aan de verhuurders.

Toegevoegde waarde TROTS.

Tijdens het proces waren er regelmatig bijstellingen vanwege de snelle groei van BBned N.V. Dit beperkte de doorlooptijd van de verhuizing. De projectmanager was verantwoordelijk voor communicatie tussen verhuurder en huurder van het pand, om de inrichting te laten voldoen aan beider eisen en wensen. Zijn enthousiasme, communicatieve diplomatie en grondige inhoudelijke en commerciële kennis, kennis van bouwprojecten en inrichting hebben het project mede tot een succes gemaakt. De uiteindelijke verhuizing van mensen en middelen is in twee dagen tijd gerealiseerd.

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl