Receptie- en Hospitality dienstverlening Nederlands Instituut van Psychologen

Invulling van dag- en avond receptiediensten

Opdracht

invullen van receptiediensten in dag en avonddelen voor een optimale bereikbaarheid en een gastvriendelijk ontvangst.

Doel

Het leveren van op en top gastvrijheid & hostmanship in combinatie met een professionele aansturen en begeleiding van de medewerkers in samenwerking met NIP.

Het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP) is met ruim 13.000 leden de grootste beroepsvereniging van psychologen in Nederland. De vereniging behartigt de belangen van haar leden en biedt hen een platform voor het uitwisselen van kennis. Daarnaast bevordert het NIP de psychologiebeoefening in het algemeen.

Nederlands Instituur van Psychologen (NIP)

Individuele en collectieve belangenbehartiging staan centraal in de dienstverlening van het NIP. De vereniging zet zich in voor de belangen van psychologen in loondienst en zelfstandig gevestigden. Het NIP volgt relevante ontwikkelingen in de maatschappij, op de arbeidsmarkt en binnen de verschillende werkterreinen van de psychologie op de voet. Het NIP streeft ernaar het aanzien van de psychologie te bevorderen en de positie van psychologen te versterken.

Verder houdt NIP zich bezig met:

  • Het NIP en zijn leden vertegenwoordigen de psychologie in de volle breedte als wetenschap en professionele beroepsuitoefening.
  • Het NIP waakt over de kwaliteit van het vak en zorgt voor normering daarvan.
  • Het NIP verzamelt en bundelt kennis en zorgt voor uitwisseling daarvan door middel van interne en externe platforms en samenwerkingsverbanden.
  • Het NIP is gesprekspartner inzake het vak voor overheden en stakeholders en levert door de psychologie een bijdrage aan de verbetering van de samenleving.
  • Het NIP is dienstverlener en belangenbehartiger voor zijn leden.

Receptiedienstverlening

Bij het Nederlands Instituut van Psychologen vult TROTS de dag- en avonddiensten bij de receptie in. Hier zorgen we voor een optimale bereikbaarheid en een gastvriendelijke ontvangst .

De receptiefunctie is bij het Nederlands Instituut van Psychologen verantwoordelijk voor:

  • Een gastvrije ontvangst van klanten en zakelijke contacten;
  • 1e-lijns telefoonbeantwoording en afhandeling;
  • Bezoekersregistratie en toezicht houden op in- en uitloop van personen;
  • 1e aanspreekpunt bij calamiteiten;
  • Postverwerking;
  • Reserveren parkeerplaatsen;
  • Reserveren vergaderruimtes.

Doelstellingen & verwachtingen partnerschap

Op en top gastvrijheid & hostmanship;

  • Continuïteit;
  • 100% bezettingsgarantie;
  • Professionele aansturing en begeleiding van de medewerkers;
  • We hebben bereikt dat we samen met één medewerker van het NIP samen de dienstverlenging invullen bij de receptie (goede samenwerking en teamverband)
  • Extra aanvraag voor hospitality medewerker (combinatie van huismeester/cateringmedewerker/receptionist)

Hospitality dienstverlening

Dagelijks verzorgt het NIP algemene facilitaire ondersteuning voor haar klanten. Dit in de vorm van een hospitality medewerker die zich inzet voor orde en netheid, het verzorgen van vergaderruimtes en pantry’s op zich neemt, en het aanspreekpunt is voor allerhande vragen vanuit de klant om vervolgens zelf uit te voeren of door te geven aan de coördinator. Ter ondersteuning van deze dagelijkse dienstverlening door het NIP zelf, zetten wij het verlengstuk in. Op flexibele tijden, overdag en ‘s avonds gedurende de hele week, verzorgen wij de hospitality dienst. Deze dienstverlening heeft als basis het verzorgen van faciliteiten voor bijeenkomsten en de aanwezigheid van BHV. Door een integrale samenwerking worden werkzaamheden aaneensluitend overgedragen. Dankzij een brede inzet van hospitality dienstverlening worden er hand- en spandiensten uitgevoerd die dagelijks gemeld worden of al langer op de activiteitenlijst blijven staan.

Doelstellingen & verwachtingen partnerschap

Door de inzet van een flexibele hospitality medewerker wordt continuïteit gewaarborgd ondanks een sterk variabele vraag. Het NIP blijft beschikbaar voor bijeenkomsten op tijden buiten kantooruren. Commitment en partnership wat we hebben opgebouwd met het NIP heeft geresulteerd in samenwerking en open communicatie. Dit is essentieel voor de continuering van dienstverlening en overdracht van activiteiten. De dienstverlening is vastgelegd in een praktisch draaiboek. Dankzij de ruimte die het NIP ons biedt, hebben we onze hospitality dienstverlening samen in kunnen richten en worden diverse nevenactiviteiten uitgevoerd naast de kerntaken. Hiermee ontzorgen we collega’s die de dagelijkse hospitalitydienst verzorgen.

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl