Woonplus Schiedam

Invullen van de receptiefunctie en toevoegen van het hospitality concept.

Opdracht

Het invullen van een traditionele receptiefunctie en het toevoegen van het hospitality concept aan de ontvangstfunctie.

Doel

Het zorgen voren een optimaal ontvangst, begeleiding en doorverwijzing van de gast(en) en het binnenkomend telefoonverkeer.

Diensten

Woonplus is een vastgoed-/woningbouworganisatie in Schiedam. Klanten van Woonplus zijn huurders, kopers, gemeente en organisaties op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Bij Woonplus was de ontvangstfunctie tot 1 april jongstleden in eigen beheer en was er sprake van een traditionele receptiefunctie. Sinds 1 april 2012  is deze dienstverlening uitbesteed aan TROTS en is het hospitality concept toegevoegd aan de ontvangstfunctie.

Gastvrouw

Huurders kunnen tussen 8.00 uur en 11.00 uur zonder afspraak terecht bij de Klantafhandeling. De gastvrouw zorgt gedurende deze tijden voor een gastvrije ontvangst en goede doorverwijzing van de bezoekers. De gastvrouw heeft onder andere de volgende taken:

  • Verwelkomen bezoekers Woonplus;
  • De bezoekers doorverwijzen naar de juiste klanten informatiebalie;
  • De bezoekers voorzien van koffie, thee, chocomel of water.
Woonplus Schiedam

Receptioniste/Telefoniste

Naast de gastvrouwfunctie bestaat de ontvangstdienstverlening uit een receptiefunctie. De openingstijd van de receptie zijn van 8.00 uur tot 17.00 uur. De receptiefunctie is bij Woonplus verantwoordelijk voor:

  • Een gastvrije ontvangst van klanten en zakelijke contacten;
  • 1e-lijns telefoonbeantwoording en afhandeling;
  • Bezoekersregistratie en toezicht houden op in- en uitloop van personen;
  • 1e aanspreekpunt bij calamiteiten.

Doelstellingen & verwachtingen partnerschap

Bij Woonplus te Schiedam verzorgt TROTS de invulling omtrent de klantontvangst. Van receptioniste tot gastvrouw; zorgen voor een optimale ontvangst, begeleiding en doorverwijzing van de gasten en het binnenkomend telefoonverkeer (het gevoel geven dat de klant welkom is en deze op de juiste manier doorverwijzen naar de juiste spreekkamers). Tevens zorgen dragen voor de veiligheid van de klant (zowel fysiek als op het gebied van BHV).

referentieprojecten

Case: Teijin Aramid Arnhem
Arnhem

Teijin Aramid Arnhem

Teijin Aramid is een internationale onderneming die wereldwijd aramidegarens, -vezels en -pulp levert onder de handelsnamen Twaron, Technora,  Sulfron en Teijinconex. Twaronen Sulfron worden door Teijin Aramid in Nederland geproduceerd. Technora en Teijinconex worden in Japan geproduceerd. Aramide kent allerlei toepassingen, zoals in auto’s (banden, slangen, riemen), in de lucht- en ruimtevaart, de civiele techniek, de bouw, vrijetijdsartikelen (bv boten), beschermende kleding (kogel-, brand- en steekwerende kleding), glasvezelkabels, frictie- en afdichtingsmaterialen en nog veel meer. Als pionier en marktleider in aramide werken ze samen met hun klanten aan innovatieve oplossingen voor nu en de toekomst.

Bekijk dit project
denso europe weesp
Weesp

Denso Europe

DENSO is een toonaangevende fabrikant van auto- en niet- auto-onderdelen voor de original equipment manufacturers ( OEM’s ) en de vervangingsmarkt. Als zodanig leveren wij alleen dealers en niet de particuliere markt. In 1973 opende DENSO zijn eerste bedrijf in Europa. Het succes van DENSO in Europa in de zeer competitieve autobranche als de robot sector is het gevolg van een combinatie van lokale expertise met het beste van de wereldwijde resources.  Ons Europese hoofdkantoor is gevestigd in Nederland . Hier hebben we ook onze Nederlandse verkoopmaatschappij . Onze belangrijkste Europese klanten zijn : Ford, Volvo, BMW, Volkswagen, Daimler, Fiat, Peugeot en Renault. Andere verkoop bedrijven zijn gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië, Duitsland, Rusland, Zweden en België.

Bekijk dit project
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl