Receptie Woonzorg

Invulling van volledige receptie en gedeeltelijk de facilitaire servicedesk

Opdracht

Invullen van de volledige receptie en een deel van de facilitaire servicedesk.

Doel

De verwachtingen van deze klantgroepen overtreffen en daarnaast het leveren van op en top gastvrijheid & hostmanship.

Woonzorg zet zich in voor bijna 27.000 huishoudens en daarnaast voor bewoners van zorgcentra. In totaal hebben we 175 verzorgings- en verpleeghuizen in ons bezit. Bij elkaar opgeteld zijn dat bijna 17.000 verpleegplaatsen en verzorgingstehuisplaatsen. Alleen al als het gaat om onze bewoners in zelfstandige woningen, betekent dat een enorme verscheidenheid aan mensen andere culturele achtergronden, diversiteit in inkomens, vitale en minder vitale mensen, van 50-plussers tot 100-plussers.

Klantenprofiel Woonzorg Nederland

Tevredenheid bij klanten door elke klant het juiste product te bieden. Met dat doel voor ogen hebben we vijf klantprofielen opgesteld. Bij elk profiel past een formule voor zelfstandig wonen. Een woonformule is een combinatie van gebouw, klantbenadering, diensten en zorg:

  • Ruimte voor Zekerheid
  • Ruimte voor Samenzijn
  • Ruimte voor Comfort
  • Ruimte voor Rust
  • Ruimte voor Vrijheid
woonzorg nederland

Receptiedienstverlening

Bij Woonzorg Nederland vult TROTS de volledige receptie en een deel van de facilitaire servicedesk in. Klanten van Woonzorg zijn huurders, kopers, gemeente en organisaties op het gebied van wonen, welzijn en zorg. De verwachtingen overtreffen van deze klantgroepen is hier ons dagelijkse doel.

De receptiefunctie is bij Woonzorg verantwoordelijk voor:

  • Een gastvrije ontvangst van klanten en zakelijke contacten;
  • 1e-lijns telefoonbeantwoording en afhandeling;
  • Bezoekersregistratie en toezicht houden op in- en uitloop van personen;
  • 1e aanspreekpunt bij calamiteiten.

Doelstellingen & verwachtingen partnerschap

  • Op en top gastvrijheid & hostmanship;
  • Continuïteit;
  • 100% bezettingsgarantie;
  • Professionele aansturing en begeleiding van de medewerkers.

referentieprojecten

Case: Bodedienst en SD, Gemeente Zwolle
Zwolle

Bodedienst en SD, Gemeente Zwolle

Gemeente Zwolle is een professionele, betrouwbare en ambitieuze gemeente die meedenkt, transparant werkt en de kracht van andere partners gebruikt om haar doel te bereiken en daarmee midden in de samenleving staat. Zij streven naar succes van de stad en haar burgers en leggen daarbij de lat hoog. Gemeente Zwolle is op zoek naar erkenning en komen vanuit leerervaringen, innovatie en samenwerking tot vergroting van ons succes. Iedereen die met hen samenwerkt wordt daarin serieus genomen. Het bereiken van het gezamenlijk resultaat staat de gemeente daarbij voor ogen. Uitgangspunt hierbij vormt rolvastheid. Met respect voor een ieders rol en expertise draagt de gemeente bij aan het gemeenschappelijk doel: de kwaliteit en duurzaamheid van de Zwolse samenleving.

Bekijk dit project
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl