Receptiedienstverlening VWE

Ontvangst en Hostmanship staat centraal.

Opdracht

Invullen van 50% van de receptiedienstverlening.

Doel

Op en top gastvrijheid 7 hostmanship creëren met een professionele aansturing en begeleiding.

VWE is een zakelijke dienstverlener voor de autobranche. VWE is RDW-provider en levert voertuiginformatie, voertuigdocumenten en RDW-diensten aan diverse organisaties variërend van autobedrijven tot importeurs, veilinghuizen, leasemaatschappijen, verzekeringmaatschappijen en branchepartijen

VWE

Veel administratieve processen in de autobranche vormen ballast. Bent u werkzaam in de autobranche, dan bent u ongetwijfeld veel tijd en arbeid aan deze processen kwijt. Dit gaat ten koste van uw primaire (winstgevende) proces.

De diensten en producten van VWE zijn er stuk voor stuk op gericht deze administratieve processen zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Zo creëert VWE ruimte voor waar het écht om gaat.

VWE biedt:

  • (RDW) Diensten voor handel en verkoop
  • (RDW) Diensten voor de werkplaats
  • Exportdienstverlening
  • Voertuiginformatie
  • Verzekeringen

Missie
VWE wordt de meest creatieve dienstverlener voor de voertuigbranche in Europa door continu normen te verleggen.

Visie
VWE is de dienstverlener die in een snel veranderende en dynamische voertuigbranche ontzorgt door waarde toe te voegen aan processen tussen de betrokken partijen.

Bestaansrecht
De mobiliteitswens creëert zowel in Nederland als daarbuiten een dynamische voertuigbranche. Met data, informatie en financiële diensten en documenten optimaliseert VWE de daaraan gerelateerde processen.

VWE

Receptiedientverlening

Bij VWE in Heerhugowaard vult trots. 50% van de receptiedienstverlening in. Bij VWE staat de ontvangst en de invoering van Hostmanship centraal.

De receptiefunctie is bij VWE verantwoordelijk voor:

  • Een gastvrije ontvangst van klanten en zakelijke contacten;
  • 1e-lijns telefoonbeantwoording en afhandeling;
  • Bezoekersregistratie en toezicht houden op in- en uitloop van personen;
  • 1e aanspreekpunt bij calamiteiten;
  • Postverwerking;
  • Reserveren parkeerplaatsen;
  • Reserveren vergaderruimtes.

Doelstellingen & verwachtingen partnerschap

  • Op en top gastvrijheid & hostmanship;
  • Continuïteit;
  • 100% bezettingsgarantie;
  • Professionele aansturing en begeleiding van de medewerkers.
VWE

referentieprojecten

Case: Bodedienst, Gemeente De Bilt
de Bilt

Bodedienst, Gemeente De Bilt

De Bilt bestaat uit de zes dorpskernen Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Hollandsche Rading, Maartensdijk en Westbroek en heeft ruim 42.000 inwoners. Het is een groene en uitgestrekte gemeente (ca. 6.713 hectare) gelegen in de Utrechtse Heuvelrug. In de gemeente is veel hoogwaardige kennis aanwezig, onder meer door de huisvesting van een aantal landelijk bekende organisaties zoals het KNMI, RIVM en de Grontmij.  Bij de gemeente De Bilt zijn zo’n 280 mensen in dienst. Zij werken op het gemeentehuis, in de buitendienst en bij diverse (sport)accommodaties. De organisatie kenmerkt zich door innovatie, transparantie en betrokkenheid. We streven ernaar om zoveel mogelijk te handelen vanuit het perspectief van de burger.

Bekijk dit project
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 17.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl