Teijin Aramid Arnhem

Het verzorgen van ontvangstservices

Opdracht

Het opstarten van de telefonische dienstverlening binnen Teijin Aramid.

Doel

Continue verbetering en optimalisatie van de dienstverlening.

Diensten

Teijin Aramid is een internationale onderneming die wereldwijd aramidegarens, -vezels en -pulp levert onder de handelsnamen Twaron, Technora,  Sulfron en Teijinconex. Twaronen Sulfron worden door Teijin Aramid in Nederland geproduceerd. Technora en Teijinconex worden in Japan geproduceerd. Aramide kent allerlei toepassingen, zoals in auto’s (banden, slangen, riemen), in de lucht- en ruimtevaart, de civiele techniek, de bouw, vrijetijdsartikelen (bv boten), beschermende kleding (kogel-, brand- en steekwerende kleding), glasvezelkabels, frictie- en afdichtingsmaterialen en nog veel meer. Als pionier en marktleider in aramide werken ze samen met hun klanten aan innovatieve oplossingen voor nu en de toekomst.

Dienstverlening

TROTS verzorgt de Telefonie bij Teijin Aramid voor vier locaties; Arnhem, Delfzijl, Emmen en Wuppertal. Het gaat hierbij om het telefonisch te woord staan van de internationale klanten, geïnteresseerden, en collega’s en hen te voorzien van de juiste informatie of hen door te verbinden naar de juiste persoon/afdeling. Daarnaast zorgen onze medewerkers voor het verstrekken en verwijderen van telefoonnummers, mobiele doorschakelingen, mailafhandeling en het bijhouden van de telefoonlijsten.

Teijin Aramid Arnhem

nieuwe ontwikkelingen

TROTS heeft 5 jaar geleden de Telefonie bij Teijin Aramid zelf opgestart. We hebben de Telefonie altijd zelfstandig laten draaien en daardoor ontzorgen wij de klant volledig. Tegenwoordig zijn we bezig om de Telefonie te optimaliseren door middel van het invoeren van Hostmanship bij de Telefonie en de bellers op maat te helpen en door te verwijzen:

  • De telefoon opnemen met een glimlach; dit ‘hoor’ je aan de andere kant van de lijn;
  • De bellers zoveel mogelijk aanspreken in hun eigen taal;
  • De collega’s van Teijin Aramid zoveel mogelijk te ontzorgen door eenvoudige of ongewenste telefoontjes zelf af te handelen;
  • In rustige periodes collega’s helpen door het uitvoeren van lichte administratieve werkzaamheden;
  • Het bijhouden van de documentatie (o.a. organogrammen, telefoonlijsten, handboeken), zodat er te allen tijde juiste informatie verstrekt wordt; Het bijhouden van de gegevens in Mitel (telefooncentrale).

Kortom; we zijn continu bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening; van het trainen van de medewerkers tot het up-to-date maken van de documentatie.

Teijin Aramid Arnhem

foto: teijinprotects.com

referentieprojecten

Case: Bodedienst, Gemeente De Bilt
de Bilt

Bodedienst, Gemeente De Bilt

De Bilt bestaat uit de zes dorpskernen Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Hollandsche Rading, Maartensdijk en Westbroek en heeft ruim 42.000 inwoners. Het is een groene en uitgestrekte gemeente (ca. 6.713 hectare) gelegen in de Utrechtse Heuvelrug. In de gemeente is veel hoogwaardige kennis aanwezig, onder meer door de huisvesting van een aantal landelijk bekende organisaties zoals het KNMI, RIVM en de Grontmij.  Bij de gemeente De Bilt zijn zo’n 280 mensen in dienst. Zij werken op het gemeentehuis, in de buitendienst en bij diverse (sport)accommodaties. De organisatie kenmerkt zich door innovatie, transparantie en betrokkenheid. We streven ernaar om zoveel mogelijk te handelen vanuit het perspectief van de burger.

Bekijk dit project
denso europe weesp
Weesp

Denso Europe

DENSO is een toonaangevende fabrikant van auto- en niet- auto-onderdelen voor de original equipment manufacturers ( OEM’s ) en de vervangingsmarkt. Als zodanig leveren wij alleen dealers en niet de particuliere markt. In 1973 opende DENSO zijn eerste bedrijf in Europa. Het succes van DENSO in Europa in de zeer competitieve autobranche als de robot sector is het gevolg van een combinatie van lokale expertise met het beste van de wereldwijde resources.  Ons Europese hoofdkantoor is gevestigd in Nederland . Hier hebben we ook onze Nederlandse verkoopmaatschappij . Onze belangrijkste Europese klanten zijn : Ford, Volvo, BMW, Volkswagen, Daimler, Fiat, Peugeot en Renault. Andere verkoop bedrijven zijn gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië, Duitsland, Rusland, Zweden en België.

Bekijk dit project
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl