Ontvangst services

Onze mensen van facilitaire services, zetten zich elke dag 100% in om medewerkers en bezoekers een warm onthaal te geven. Gebouwen zijn steeds meer ontmoetingsplekken. Flexwerken steeds vaker de norm. Dit vraagt om een nieuwe benadering van mensen ontvangen en ondersteunen in hun werk.

Ontdek meer

Technische services

Trots staat voor continue ontwikkeling en innovatie. In aanvulling op onze huismeesterdiensten presenteren wij onze technische services onderdeel van Facilitaire services. Zij ondersteunen bij zwaardere technische werkzaamheden. Ze zijn snel ter plaatsten en hebben een uitstekend gevoel voor de sfeer en klantbeleving.

Ontdek meer

Huisvesting services

Ook als organisatie heb je maar een paar seconden voor die belangrijke eerste indruk. Zowel het gebouw als alle inventaris. Onze huismeesters zien toe op andere leveranciers en voeren zelf werkzaamheden uit, om de kwaliteit optimaal te waarborgen.

Ontdek meer

Facilitaire servicedesk

Voor een goede service aan uw klanten is bereikbaarheid essentieel. Trots Facilitaire services biedt vakkundige en betrokken servicemedewerkers voor het aannemen en afhandelen van meldingen, technische storingen, vragen, klachten en bestellingen.

Ontdek meer

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl