Ontvangst services

Onze mensen van facilitaire services, zetten zich elke dag 100% in om medewerkers en bezoekers een warm onthaal te geven. Gebouwen zijn steeds meer ontmoetingsplekken. Flexwerken steeds vaker de norm. Dit vraagt om een nieuwe benadering van mensen ontvangen en ondersteunen in hun werk.

Ontdek meer

Technische services

Trots staat voor continue ontwikkeling en innovatie. In aanvulling op onze huismeesterdiensten presenteren wij onze technische services onderdeel van Facilitaire services. Zij ondersteunen bij zwaardere technische werkzaamheden. Ze zijn snel ter plaatsten en hebben een uitstekend gevoel voor de sfeer en klantbeleving.

Ontdek meer

Huisvesting services

Ook als organisatie heb je maar een paar seconden voor die belangrijke eerste indruk. Zowel het gebouw als alle inventaris. Onze huismeesters zien toe op andere leveranciers en voeren zelf werkzaamheden uit, om de kwaliteit optimaal te waarborgen.

Ontdek meer

Facilitaire servicedesk

Voor een goede service aan uw klanten is bereikbaarheid essentieel. Trots Facilitaire services biedt vakkundige en betrokken servicemedewerkers voor het aannemen en afhandelen van meldingen, technische storingen, vragen, klachten en bestellingen.

Ontdek meer

Hospitality Services

Het kantoor wordt naast werkplek ook steeds meer de plek waar collega’s, klanten en andere relaties elkaar ontmoeten. De receptioniste wordt hierdoor een allround gastvrouw.

TROTS ontwikkelde hospitality services die meerwaarde bieden. Gastvrijheid, een warme ontvangst, de juiste begeleiding en iedereen correct te woord staan, zien wij als basisprincipes van hospitality services.

Ontdek meer

referentieprojecten

Case: Bodedienst, Gemeente De Bilt
de Bilt

Bodedienst, Gemeente De Bilt

De Bilt bestaat uit de zes dorpskernen Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Hollandsche Rading, Maartensdijk en Westbroek en heeft ruim 42.000 inwoners. Het is een groene en uitgestrekte gemeente (ca. 6.713 hectare) gelegen in de Utrechtse Heuvelrug. In de gemeente is veel hoogwaardige kennis aanwezig, onder meer door de huisvesting van een aantal landelijk bekende organisaties zoals het KNMI, RIVM en de Grontmij.  Bij de gemeente De Bilt zijn zo’n 280 mensen in dienst. Zij werken op het gemeentehuis, in de buitendienst en bij diverse (sport)accommodaties. De organisatie kenmerkt zich door innovatie, transparantie en betrokkenheid. We streven ernaar om zoveel mogelijk te handelen vanuit het perspectief van de burger.

Bekijk dit project
Case: Bodedienst en SD, Gemeente Zwolle
Zwolle

Bodedienst en SD, Gemeente Zwolle

Gemeente Zwolle is een professionele, betrouwbare en ambitieuze gemeente die meedenkt, transparant werkt en de kracht van andere partners gebruikt om haar doel te bereiken en daarmee midden in de samenleving staat. Zij streven naar succes van de stad en haar burgers en leggen daarbij de lat hoog. Gemeente Zwolle is op zoek naar erkenning en komen vanuit leerervaringen, innovatie en samenwerking tot vergroting van ons succes. Iedereen die met hen samenwerkt wordt daarin serieus genomen. Het bereiken van het gezamenlijk resultaat staat de gemeente daarbij voor ogen. Uitgangspunt hierbij vormt rolvastheid. Met respect voor een ieders rol en expertise draagt de gemeente bij aan het gemeenschappelijk doel: de kwaliteit en duurzaamheid van de Zwolse samenleving.

Bekijk dit project
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl