Facilitaire servicedesk

Fijn gevoel als iemand echt luistert ... Daar kunnen we wat mee!

Voor een goede service aan uw klanten is bereikbaarheid essentieel. U schept snel duidelijkheid en uw klanten profiteren van korte lijnen en adequate antwoorden.

Voor het aannemen en afhandelen van meldingen, technische storingen, vragen, klachten of bestellingen hebt u vakkundige en betrokken servicemedewerkers nodig. TROTS zorgt voor 100% bezetting en professionele klantvriendelijke dienstverlening.

Een facilitaire servicedesk valt of staat met de deskundigheid van de operationeel medewerkers. Zij moeten niet alleen het vak van servicedesk medewerker verstaan, maar ook thuis zijn in de materie van uw organisatie. Dat vraagt om mensen die passen bij uw bedrijf en branche. TROTS zorgt voor een intensieve inwerkperiode en daarna voor begeleiding, training en coaching on the job.

Frontoffice werkzaamheden zoals receptie en servicedesk laten zich goed combineren. U schept duidelijkheid voor uw eigen organisatie en uw klanten profiteren van korte lijnen en snelle antwoorden.

  • volledige ontzorging en nauwkeurige selectie
  • vast team van vertrouwde gezichten
  • 100% bezetting, ook bij ziekte en vakantie
  • medewerkerstraining- en begeleiding
  • kwaliteitsslag in uw dienstverlening

Neem contact met mij op voor meer informatie

Iris Engelbertink
Teamcoördinator

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl