Receptiediensten

Oprechte gastvrijheid professionals die verwachtingen overtreffen!

Een betrouwbare en professionele partner, om het gezicht te zijn van uw organisatie voor bezoekers? TROTS is een oprechte en professionele facilitair dienstverlener. Onze receptiediensten, worden geleverd op een hoog niveau, volledig gematched met de cultuur van uw organisatie. Hostmanship, gastvrijheid, guest Journey zijn voor ons geen nieuwe begrippen meer, en zijn ingebed in onze organisatie.

Wij richten ons op de kern van de dienstverlening, het menselijke contact, zodat u als klant trots kunt zijn op uw receptiedienst.

100% bezetting en korte lijnen

TROTS regelt hierbij uiteraard de werkplanning en de bezetting bij ziekte. Wij zien de receptiedienst als eerste contactmoment, om de guest-journey binnen uw organisatie op te zetten.

TROTS stelt receptieteams samen die passen bij de uitstraling van uw organisatie. Wij zijn ervan overtuigd dat vertrouwde gezichten die uitstraling versterken. Daarom werken wij met vaste krachten. Dienstverlenendheid, loyaliteit en flexibiliteit kenmerken onze dienstverlening.

  • volledige ontzorging en nauwkeurige selectie
  • vast team van vertrouwde gezichten
  • 100% bezetting, ook bij ziekte en vakantie
  • medewerkertraining- en begeleiding

Bent u op zoek naar een duurzame partner voor uw receptiediensten? Neem contact met ons op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Inrichten Guest Journey

De opzet in onze guest journey gaat uit van veel vaste profielen en vaste handelingen om voor een passend aanbod te zorgen. Niet alles is standaard natuurlijk, de gastvrouw voegt vanuit eigen kracht en leiderschap haar personal touch aan de beleving van de gast toe. Hoe zij dit invullen komt vanuit henzelf, dat kan met humor, zorgzaamheid, een compliment, etc. Deze insteek maakt elk bezoek uniek en herkenbaar voor uw organisatie. Wij trainen en coachen onze gastvrouwen on-the-job en geven hen tools en trucs binnen de eigen werkomgeving om de dienstverlening nog verder te optimaliseren en verrassend te houden.

Daarnaast kunnen onze hospitality experts kijken naar andere onderdelen van de journey zoals: gebouw, huisvesting, meubilair, huismeesterdiensten, vergaderzalen, klimaat, en algehele beleving.

receptioniste
“Ik ga pas trots naar huis, als ik verwachtingen van bezoekers heb overtroffen.”
receptioniste
Hanneke
Receptioniste

TROTS, Veelzijdig facilitair dienstverlener

Bij veel van onze opdrachtgevers, verzorgen wij meerdere facilitaire diensten, zodat alle aspecten van de gastvrijheidsbeleving in alle diensten doorklinkt. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat er één team staat met één taak. Operationele diensten die wij onder andere leveren aan opdrachtgevers in combinatie met de receptie zijn: huismeesterdiensten , Hospitality services/ gastvrouwen, Facilitaire servicedesk, en management coordinatie.

Wilt u advies of tijdelijke inzet van een facility professional binnen uw organisatie, dan kan dit middels detachering of in de vorm van een project. Daarnaast hebben wij nog specialisten die u kunnen bijstaan in : Employee support management, workplacemanagament, inrichting, beleid en projectmanagement.

Ik ga graag met u in gesprek over wat TROTS receptiediensten voor uw organisatie kan betekenen.

Iris Engelbertink
Teamcoördinator

Kunt u mij niet bereiken? Vul dan onderstaand formulier in.

Veel gestelde vragen

  • Neemt TROTS ook personeel over?

    TROTS neemt in sommige geval personeel over van haar opdrachtgevers. Hierbij gaat TROTS voor lange duurzame relaties en zet zich in voor de mensgerichte zaken. Indien u tevreden bent over uw medewerkers, dan kunnen we in overleg veel voor u betekenen en indien gewenst uw medewerkers overnemen.

  • Wat houdt volledige ontzorging in uitbesteden van de receptie?

    Volledige uitbesteding

    TROTS kan u met haar dienstverlening totale ontzorging bieden. Bij volledige ontzorging, zorgt TROTS voor een professioneel bezette receptie, ook tijdens ziekte en verlof.

    TROTS draagt zorg voor alle activiteiten

    TROTS zal zorg dragen voor de totale invulling van de receptiedienstverlening.

    • Hierbij nemen wij onder andere de onderstaande zaken op ons:
    • Begeleiding, aansturing, planning en coördinatie van de receptiemedewerkers;
    • Werving & selectie en inzet van de receptiemedewerkers, zij worden in dienst genomen bij TROTS;
    • Inzet van de TROTS flexpool, voor invulling bij ziekte en verlof.
    • Afstemming op cultuur van de klantorganisatie en hostmanship

    Coördinatie van de receptiedienst

    Indien u kiest voor uitbesteding van de receptiedienst aan TROTS, zal TROTS de aansturing, coördinatie en de roostering van de receptiemedewerkers verzorgen. U hoeft als opdrachtgever, slechts de regiefunctie te vervullen.

    TROTS is erg betrokken bij haar medewerkers en hierin is de aansturing van de teamcoördinator belangrijk. Onze teamcoördinator zorgt voor een vakkundige begeleiding van de receptiemedewerkers. TROTS is van mening, dat voor een optimale waarborging van de totale dienstverlening de juiste aandacht dient te worden geschonken aan zowel de receptiemedewerkers als de opdrachtgever.

    De teamcoördinator heeft de volgende verantwoordelijkheden:

    • Tijdig en volledig inwerken van de receptiemedewerkers;
    • Coördineren en inroosteren van de receptiemedewerkers;
    • Overleg met en aansturing van de receptiemedewerkers;
    • Initiëren en aansturen werkoverleg;
    • Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren met de receptiemedewerkers;
    • Afstemming en overleg met de opdrachtgever;
    • Waarborgen van de afspraken en processen.
  • Wat houdt gedeeltelijk uitbesteden van de receptie in?

    Gedeeltelijk uitbesteden

    Wilt u ontzorgd worden in de bezetting van uw receptiedienst, maar zelf de aansturing van de medewerkers blijven doen. Dan kan TROTS facilitaire services u ontzorgen bij de invulling van de diensten.

    Gedeeltelijke ontzorging, met behoud van uw eigen flexibiliteit

    Bij deze receptie oplossing vult TROTS een aantal structurele uren per week in en draagt zorg voor de invulling van alle uren die vrij komen te vallen, zoals vakantiedagen en ziekte van uw eigen medewerkers.

    Altijd dezelfde gezichten

    Alle medewerkers die bij uw organisatie worden ingezet, worden vooraf aan u voorgesteld. Voor inzet van structurele uren (bijvoorbeeld 10 uur per week) zal TROTS in de meeste gevallen een receptiemedewerker werven vanuit haar netwerk.

    Voor de uren die vrij komen te vallen door ziekte en verlof, werkt TROTS minimaal 2 regioreceptionistes in, die eveneens eerst aan u worden voorgesteld. Op deze wijze bent u verzekerd van uw bezetting.

    Uiteraard nemen wij de volgende verantwoordelijkheden:

    • Tijdig en volledig inwerken van de receptiemedewerkers;
    • Coördineren en inroosteren van de receptiemedewerkers van TROTS;
    • Aanwezigheid werkoverleg met receptiemedewerkers;
    • Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren met de receptiemedewerkers van TROTS;
    • Afstemming en overleg met de opdrachtgever;
    • Waarborgen van de afspraken en processen.
  • Wat houdt uitbesteden van de receptie op basis van undermanagement in?

    Uitbesteden op basis van undermanagement

    Veel van onze opdrachtgevers krijgen te maken met een groot verloop van medewerkers binnen de receptiedienst. Bent u tevreden over de receptiemedewerkers binnen uw organisatie, maar ziet u het niet zitten om nieuwe medewerkers aan te nemen voor de ontbrekende uren, dan dan kan voor u de undermangementconstructie een oplossing zijn.

    Totale ontzorging met behoud van uw eigen toppers

    TROTS zal zorgdragen voor de totale invulling van de receptiedienstverlening.

    Hierbij nemen wij onder andere de onderstaande zaken op ons:

    • Begeleiding, aansturing, planning en coördinatie van de receptiemedewerkers;
    • Werving & selectie en inzet van de receptiemedewerkers, zij worden in dienst genomen bij TROTS;
    • Inzet van de TROTS flexpool, voor invulling bij ziekte en verlof.

    TROTS zal alle uren die niet worden ingevuld door uw eigen medewekers, adequaat invullen met voor u bekende ( en voorgestelde) receptiemedewerkers. Zo heeft u toch een vast team zonder de personele, en planningsmatige lasten die daarbij horen.

    Coördinatie van de receptiedienst

    Indien u kiest voor uitbesteding van de receptiedienst aan TROTS, zal TROTS de aansturing, coördinatie en de roostering van uw en onze receptiemedewerkers verzorgen. U hoeft als opdrachtgever, slechts de regiefunctie te vervullen. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om dit zelf te blijven doen.

    TROTS is erg betrokken bij de medewerkers en hierin is de aansturing van de teamcoördinator belangrijk. Onze teamcoördinator zorgt voor een vakkundige begeleiding van de receptiemedewerkers. TROTS is van mening, dat voor een optimale waarborging van de totale dienstverlening de juiste aandacht dient te worden geschonken aan zowel de receptiemedewerkers als de opdrachtgever.

    De teamcoördinator heeft de volgende verantwoordelijkheden:

    • Tijdig en volledig inwerken van de receptiemedewerkers;
    • Coördineren en inroosteren van de receptiemedewerkers;
    • Overleg met en aansturing van de receptiemedewerkers;
    • Initiëren en aansturen werkoverleg;
    • Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren met de receptiemedewerkers;
    • Afstemming en overleg met de opdrachtgever;
    • Waarborgen van de afspraken en processen.

    Indien u voor deze oplossing kiest houd dan in ogenschouw dat:

    Voorafgaand aan de start duidelijke afspraken gemaakt moeten worden over de wijze van vrij vragen, ziek melden en andere personele aangelegenheden van de medewerkers van uw organisatie, aangezien TROTS de roostering en vervanging verzorgd en om die reden tijdig geïnformeerd moet worden en ook graag de vakantieplanning in overleg met de medewerkers wil opstellen.

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl