Hostmanship

Hostmanship de basis van onze dienstverlening

Als facilitair dienstverlener zit service bieden in ons bloed en hebben

we te maken met subjectieve begrippen als “hospitality”, “gastvrijheid”, “klantgerichtheid” en “ontzorgen”. Om zowel voor onze klanten als voor onze medewerkers en leidinggevenden de gewenste service te concretiseren, werken wij volgens de principes van Hostmanship.

Het gevoel geven welkom te zijn

Hostmanship is ‘de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn’ en ‘dienstverlening vanuit het perspectief van de gast’. Hierbij staat niet alleen de opdrachtgever centraal, maar alle medewerkers, leveranciers en bezoekers van uw organisatie: iedereen wordt beschouwd als een gast. Hostmanship zorgt voor een onderscheidende beleving; iedereen voelt zich welkom door het geheel van de juiste benadering en een prettige omgeving.

Hostmanship als onderdeel van de bedrijfscultuur

TROTS ziet Hostmanship als basis voor haar bedrijfscultuur – de waarden en omgangsnormen die binnen onze organisatie leven – die wij ook bij opdrachtgevers uitdragen. Hierbij geldt niet “behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden”, maar: “ga met de ander om, zoals diegene dat wenst”. Om dat in de praktijk te brengen, dien je met oprechte belangstelling de interactie aan te gaan.

Voorkomen van bedrijfsblindheid

Door middel van training en coaching zorgt TROTS ervoor dat haar medewerkers en leidinggevenden groeien in Hostmanship. Op deze wijze zijn wij in staat om als partner optimale dienstverlening te leveren aan uw organisatie en goed werkgeverschap te bieden aan onze medewerkers.

Continu proces

Uiteraard is het tot uitvoer brengen van Hostmanship een continu en dynamisch proces, waarbij opdrachtgevers, directie, management en medewerkers elkaar opzoeken en gezamenlijk de omgangsvormen vertalen naar de dienstverlening.

Wij zien het als een waarde toevoegende uitdaging om samen met onze opdrachtgevers Hostmanship binnen de (facilitaire) organisatie te optimaliseren.

referentieprojecten

Case: Teijin Aramid Arnhem
Arnhem

Teijin Aramid Arnhem

Teijin Aramid is een internationale onderneming die wereldwijd aramidegarens, -vezels en -pulp levert onder de handelsnamen Twaron, Technora,  Sulfron en Teijinconex. Twaronen Sulfron worden door Teijin Aramid in Nederland geproduceerd. Technora en Teijinconex worden in Japan geproduceerd. Aramide kent allerlei toepassingen, zoals in auto’s (banden, slangen, riemen), in de lucht- en ruimtevaart, de civiele techniek, de bouw, vrijetijdsartikelen (bv boten), beschermende kleding (kogel-, brand- en steekwerende kleding), glasvezelkabels, frictie- en afdichtingsmaterialen en nog veel meer. Als pionier en marktleider in aramide werken ze samen met hun klanten aan innovatieve oplossingen voor nu en de toekomst.

Bekijk dit project
denso europe weesp
Weesp

Denso Europe

DENSO is een toonaangevende fabrikant van auto- en niet- auto-onderdelen voor de original equipment manufacturers ( OEM’s ) en de vervangingsmarkt. Als zodanig leveren wij alleen dealers en niet de particuliere markt. In 1973 opende DENSO zijn eerste bedrijf in Europa. Het succes van DENSO in Europa in de zeer competitieve autobranche als de robot sector is het gevolg van een combinatie van lokale expertise met het beste van de wereldwijde resources.  Ons Europese hoofdkantoor is gevestigd in Nederland . Hier hebben we ook onze Nederlandse verkoopmaatschappij . Onze belangrijkste Europese klanten zijn : Ford, Volvo, BMW, Volkswagen, Daimler, Fiat, Peugeot en Renault. Andere verkoop bedrijven zijn gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië, Duitsland, Rusland, Zweden en België.

Bekijk dit project
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl