TeleReceptie

Een warm welkom; kleine moeite groot plezier!

TROTS wil dat mensen zich welkom voelen. Een glimlach of een vriendelijk woord kan een wereld van verschil maken in de beleving van een gebouw. Door mensen meteen bij binnenkomst een goed gevoel te geven, zijn wij ervan overtuigd dat we een bijdrage leveren aan een succesvol verloop van de verdere dag. De techniek helpt ons daarbij!

Een warm welkom op al uw locaties. Dat kan met TeleReceptie, een concept ontwikkeld door TROTS. Vanuit een centrale positie, bijvoorbeeld het hoofdkantoor, bedient de receptionist meerdere locaties. Via een designzuil met televisiescherm en hoogwaardige microfoons is de receptionist op elke locatie zichtbaar en persoonlijk aanspreekbaar.

TeleReceptie is gastvrij, efficiënt en kostenbesparend. Ook op afstand kunnen zaken als het verstrekken van sleutels, aansturen van deuren en slagbomen, registreren van bezoekers, camerabeveiliging en routebegeleiding prima worden georganiseerd. TROTS ontwikkelt innovatieve producten in eigen huis met oog voor de mens. TeleReceptie onthaalt bezoekers op een gastvrije en aangename manier. Men voelt zich welkom!

referentieprojecten

Case: Bodedienst en SD, Gemeente Zwolle
Zwolle

Bodedienst en SD, Gemeente Zwolle

Gemeente Zwolle is een professionele, betrouwbare en ambitieuze gemeente die meedenkt, transparant werkt en de kracht van andere partners gebruikt om haar doel te bereiken en daarmee midden in de samenleving staat. Zij streven naar succes van de stad en haar burgers en leggen daarbij de lat hoog. Gemeente Zwolle is op zoek naar erkenning en komen vanuit leerervaringen, innovatie en samenwerking tot vergroting van ons succes. Iedereen die met hen samenwerkt wordt daarin serieus genomen. Het bereiken van het gezamenlijk resultaat staat de gemeente daarbij voor ogen. Uitgangspunt hierbij vormt rolvastheid. Met respect voor een ieders rol en expertise draagt de gemeente bij aan het gemeenschappelijk doel: de kwaliteit en duurzaamheid van de Zwolse samenleving.

Bekijk dit project
Case: Bodedienst, Gemeente De Bilt
de Bilt

Bodedienst, Gemeente De Bilt

De Bilt bestaat uit de zes dorpskernen Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Hollandsche Rading, Maartensdijk en Westbroek en heeft ruim 42.000 inwoners. Het is een groene en uitgestrekte gemeente (ca. 6.713 hectare) gelegen in de Utrechtse Heuvelrug. In de gemeente is veel hoogwaardige kennis aanwezig, onder meer door de huisvesting van een aantal landelijk bekende organisaties zoals het KNMI, RIVM en de Grontmij.  Bij de gemeente De Bilt zijn zo’n 280 mensen in dienst. Zij werken op het gemeentehuis, in de buitendienst en bij diverse (sport)accommodaties. De organisatie kenmerkt zich door innovatie, transparantie en betrokkenheid. We streven ernaar om zoveel mogelijk te handelen vanuit het perspectief van de burger.

Bekijk dit project
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl