“Het mensen naar hun zin maken, daar krijg ik energie van. Als iedereen om mij heen blij is, dan ben ik dat ook! Het is dus niet zo vreemd dat ik in een faciliterende en dienstverlenende functie ben terechtgekomen. Ruim zes jaar geleden solliciteerde ik bij TROTS.

Tijdens het gesprek merkte ik al dat TROTS een jonge en frisse organisatie is met een open en eerlijk karakter. Ik mocht aan de slag als Teamcoördinator Hospitality Services en kreeg direct een eigen klantenbestand. Met veel van die klanten werk ik nog steeds samen!”

“Ik wilde ooit graag naar de hotelschool in Maastricht. De horecawereld met zijn dienstverlenende karakter sprak mij aan. Na een uitgebreide screening werd ik helaas niet aangenomen. Ik kwam erachter dat ik destijds een beetje te jong was voor deze wereld, waardoor ik me verder ging oriënteren. Al snel kwam ik bij facility management in Breda uit, en dat bleek een schot in de roos! Kleinschalig en sociaal. Na mijn bachelor deed ik een master in Greenwich vanuit de Universiteit Utrecht. Daardoor heb ik mijn professionele Engels flink opgekrikt, iets wat nog altijd goed van pas komt in mijn werk.”

Leren in de praktijk

“Na mijn studie leerde ik veel in de praktijk. Als Supervisor Evenementen & Beurzen bij de Jaarbeurs was ik verantwoordelijk voor het aansturen van grote groepen medewerkers tijdens evenementen, soms wel meer dan honderd. Als Floormanager bij B-EAT, het restaurant bij de Ziggo Dome, kon ik mijn horeca-ambities in de praktijk brengen. Ik leerde dat het bij het aansturen van een team belangrijk is om oprechte interesse te tonen in je medewerkers. Als je voor ze klaarstaat, krijg je ook veel terug.”

““Je moet stevig in je schoenen als coördinator en manager. Zo wil ik graag 24/7 beschikbaar zijn voor klanten en medewerkers. “Je kunt me altijd bellen!” riep ik in het begin van mijn carrière. Dat heb ik geweten! Daar heb ik nu wat op gevonden....””
Iris Engelbertink
Teamcoördinator

Altijd bereikbaar

“Als jong meisje moet je stevig in je schoenen staan om succesvol te zijn als coördinator en manager. Aan het begin van mijn carrière liep ik nog wel tegen een aantal dingen aan. Zo wilde ik 24/7 beschikbaar zijn voor klanten en medewerkers. “Je kunt me altijd bellen!” riep ik. Dat heb ik geweten! Tegenwoordig leg ik goed uit wat gegronde redenen zijn om mij te bellen. Ik wil nog steeds bereikbaar zijn, ook in het weekend, maar dan wel voor urgente zaken!”

Goede match maken

“Duurzaamheid zit voor mij in het opbouwen en onderhouden van relaties. In de loop der jaren ben ik erachter gekomen dat het vrij nauw komt wat voor type medewerker er bij een bedrijf terecht komt. Elk bedrijf is anders en een receptioniste, hospitality host of gastvrouw zijn vaak het visitekaartje van de organisatie. Voordat ik op zoek ga naar een passende medewerker, draai ik altijd een dagje mee bij een bedrijf. Zo kan ik goed inschatten wat de bedrijfscultuur is en welk imago ze willen uitstralen. Dan pas ga ik samen met de recruiters op zoek naar de beste match. Na zes jaar voel ik goed aan of het gaat werken of niet!”

Waarmaken!

“Ik zoek altijd naar verdieping in mijn werk. Gelukkig stimuleert TROTS de ontwikkeling van medewerkers. Ze laten je vrij om je ambities na te streven. Ik wil me meer gaan bezighouden met de ontwikkeling en binding van zowel medewerkers als opdrachtgevers en mogelijkheden zien om nieuwe klanten te interesseren voor TROTS. Ik wil klanten laten ervaren waarom ze met ons in zee zouden moeten gaan. Ook schrijf ik nu mee aan Europese aanbestedingen. Dan moet je diep de inhoud induiken. De eerste aanbesteding die ik schreef, hebben we ook gewonnen! Ik ben ervan overtuigd dat onze open en eerlijk houding daaraan heeft bijgedragen: we verkopen niks, wat we niet waar kunnen maken!

Op zoek naar een receptionist, hospitality host of gastvrouw? Vraag het Iris!

Iris Engelbertink
Teamcoördinator

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl