In het Provider Performance Onderzoek 2016 tussen 13 facilitaire dienstverleners scoren wij de nummer één positie op onder meer ‘Innovatie & Continu verbeteren’ en ‘Samenwerken’. Opdrachtgevers gaven ons deze waardering. Zij zijn trots, wij zijn TROTS!

De centrale vraag van het Provider Performance Onderzoek 2016 is als volgt: hoe presteren Nederlandse facility management providers in 2016 in uitbestedingsmodellen waarbij met een hoge knip is uitbesteed. Onder hoge knip wordt verstaan dat een deel van de coördinatietaken ook bij de provider zijn belegd. Kenmerkend voor het Provider Performance Onderzoek is dat de beoordeling van de performance door opdrachtgevers gebeurt. In totaal zijn bijna 90 opdrachtgevers geïnterviewd.

TROTS krijgt hoge waarderingen van de opdrachtgevers. Op vrijwel alle thema’s en competenties staat TROTS in de top 3. Als het gaat om Klantmanagement, Contract compliance, Innovatie & Continu verbeteren, Rapportage & Financieel beheer scoort TROTS de nummer één positie. Met name die laatste twee thema’s worden door de opdrachtgevers belangrijk gevonden en aangeduid als belangrijke verbeterthema’s voor 2017.

Ook als het gaat om samenwerken, betrouwbaarheid, proactiviteit, vakmanschap en flexibiliteit mag TROTS 4 tot 5 sterren in ontvangst nemen (schaal van 1 tot 5). Een conclusie van het onderzoek is dat met name samenwerken en flexibiliteit voorspellers van succes zijn.

Meer weten over onze performance? We komen graag een keer langs!

Download hier het volledige rapport:

Snelle weergave resultaten

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl