Training Effectief integraal samenwerken

Steeds meer Facilitaire Teams bestaan uit medewerkers van verschillende disciplines, zogenaamde multifunctionele teams. Professionals met verschillende achtergronden werken samen aan en zijn verantwoordelijk voor een optimale service aan hun organisatie of de klant voor wat betreft alle werkplek gerelateerde diensten, zoals hospitality, gebouwen, schoonmaak, IT, technische dienstverlening en HR. Deze ontwikkelingen vragen flexibiliteit, pro-activiteit en een goede samenwerking binnen het multifunctionele team.

Onze training Multifunctioneel samenwerken richt zich op het leren kennen van elkaars disciplines, leren vertrouwen op elkaars expertise en het effectief communiceren en samenwerken met als doel de klantbeleving te optimaliseren.

Programma

Voorafgaand aan de training ontvangen de deelnemers van ons een intakeformulier, zodat wij goed in kaart kunnen brengen welke leerdoelen de individuele deelnemers hebben. Zo kunnen wij het onderstaande programma nog beter aan laten sluiten bij de persoonlijke wensen van de deelnemers.

Tijdens deze training komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Inzicht in de ontwikkelen binnen Facilitair Management
  • Inzicht in het waarom van Integrales Service
  • Inzicht in de verschillende disciplines en hun taken en hun gezamelijkheid;
  • Onderscheid tussen klantgerichtheid, klanttevredenheid en klantbeleving;
  • Viervoudige verantwoordelijkheid van alle teamleden: organisatie, team, individu, klant;
  • Inzicht in eigen gedrag en communicatiestijl;
  • Samenwerken, wat is dat?
  • Persoonlijke communicatiestijl en gedrag
  • Pro-activiteit en eigenaarschap.
  • Samenwerkingsafspraken

Resultaat

Na te volgen van deze training kennen de deelnemers elkaars specialisatie, waardoor zij elkaar kunnen aanvullen en samen kunnen komen tot een betere aanpak en beleving van dienstverlening binnen de organisatie.

Onze aanpak

Onze trainingen zijn interactief. De deelnemers worden continue uitgedaagd, mee te denken en te reflecteren op hun eigen ontwikkelpunten. We leggen iedere keer de koppeling tussen theorie en praktijk en maken de stof met verschillende werkvormen, spellen en voorbeelden uit de praktijk inzichtelijk en aansprekend voor de deelnemers.

Doelgroep

  • Integrale service medewerker

Trainingsduur

  • 1 dag

Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op:

Dean Radovanovic
BU-manager

referentieprojecten

service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl