Training Hospitality

Succesvolle organisaties zijn gastgerichte organisaties. Niet verwonderlijk, want gastgerichte organisaties gaan uit van de beleving van de gast en tonen zich daarmee oprecht geïnteresseerd in de behoefte van hun gast. Hospitality-medewerkers spelen hierin een sleutelrol. In hun contacten met de gasten maken zij het verschil.

In onze training Hospitality krijgen de deelnemers inzicht in welke mogelijkheden gastvrijheid biedt en welke rol zij zelf spelen in de gastvrijheidsbeleving van de ander. De deelnemers worden zich bewust van hun eigen houding en gedrag en welke effecten dit heeft. Zij leren op welke wijze zij een positieve gastvrijheidsbeleving kunnen creëren.

Programma

Voorafgaand aan de training ontvangen de deelnemers van ons een intakeformulier, zodat wij goed in kaart kunnen brengen welke leerdoelen de individuele deelnemers hebben. Zo kunnen wij het onderstaande programma nog beter aan laten sluiten bij de persoonlijke wensen van de deelnemer.

Resultaat

Na het volgen van deze training hebben de deelnemers een eigen visie op gastvrijheid en weten zij welke bijdrage zij kunnen leveren aan de gastvrijheidsbeleving van gasten. De deelnemers zijn geïnspireerd en enthousiast om de gastvrijheid van hun organisatie te vergroten.

Onze aanpak

Onze trainingen zijn interactief en verrassend. De deelnemers worden continue uitgedaagd, mee te denken en te reflecteren op hun eigen ontwikkelpunten. We leggen iedere keer de koppeling tussen theorie en praktijk en maken de stof met verschillende werkvormen, spellen en voorbeelden uit de praktijk inzichtelijk en aansprekend voor de deelnemers.

Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op:

Dean Radovanovic
Business Unit manager Facility Services

referentieprojecten

Groningen

Herhuisvesting gemeente Groningen

De gemeente Groningen is aan het veranderen en het project herhuisvesting moet invulling geven aan de veranderde huisvestingsvraag binnen de gemeente. Dit wordt in twee fases uitgevoerd. TROTS is als bureau verantwoordelijk voor de realisatie van de projectresultaten. Hiervoor zijn verschillende rollen ingezet; de centrale projectleider als drijvende kracht achter het project en verschillende deelprojectleiders, verantwoordelijk voor het realiseren van deelprojecten. Fase 1 van het huisvestingsproject is opgeleverd binnen de gestelde termijn, budget en kwaliteitsnormen.

Bekijk dit project
Case: Projectleiding invoering servicedesk facilitair/ FMIS implementatie
Zeeland

Projectleiding invoering servicedesk facilitair/ FMIS implementatie

De samenvoeging van de gemeentelijke brandweerkorpsen tot 1 veiligheidsregio Zeeland heeft met name voor de afdeling bedrijfsvoering en logistiek een andere invulling van de werkzaamheden tot gevolg gehad. Om te allen tijde de vrijwilligers en beroepsmedewerkers van de VRZ te kunnen faciliteren ontstond de behoefte aan een centraal meldpunt waar vragen gesteld kunnen worden op het gebied van facilitair, ICT en logistiek. Het doel van de opdracht was het standaardiseren van werkprocessen en beschikbaar maken van management informatie.

Bekijk dit project
denso europe weesp
Weesp

Denso Europe

DENSO is een toonaangevende fabrikant van auto- en niet- auto-onderdelen voor de original equipment manufacturers ( OEM’s ) en de vervangingsmarkt. Als zodanig leveren wij alleen dealers en niet de particuliere markt. In 1973 opende DENSO zijn eerste bedrijf in Europa. Het succes van DENSO in Europa in de zeer competitieve autobranche als de robot sector is het gevolg van een combinatie van lokale expertise met het beste van de wereldwijde resources.  Ons Europese hoofdkantoor is gevestigd in Nederland . Hier hebben we ook onze Nederlandse verkoopmaatschappij . Onze belangrijkste Europese klanten zijn : Ford, Volvo, BMW, Volkswagen, Daimler, Fiat, Peugeot en Renault. Andere verkoop bedrijven zijn gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië, Duitsland, Rusland, Zweden en België.

Bekijk dit project
service & contact

Kunnen we u verder helpen?

Een succesvolle dag sluit je af met veel groene vinkjes op je ‘to do list’. Blijf dus niet zitten met onbeantwoorde vragen of ingeslikte meningen. Wij bieden u nu een luisterend oor. Onze mensen zetten zich 100% in om u snel verder te helpen. Wij zijn telefonisch van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 - 45 55 120 en via mail op info@trots.nl